Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

هشت درسی که در حوزه فروش از حزب جمهوری خواه آمریکا می آموزیم

ارسال کننده:محمد .دانشجو

1. مشتریان خود را به روشی مناسب سرگرم کنید
 حمایت از گروه های مخالف با اصول مذهبی برای حزب جمهوری خواه مشکلاتی بزرگ پدید آورد. با این وجود همیشه حق با مشتری است. چنانچه در پی کسب درآمد فراوان هستید، باید تمام تسهیلات مورد نیاز برای مشتری را فراهم کنید. در این شرایط نباید آنها را از هم متمایز کرده و تفاوتی میان آنها قائل شوید.

  2.در پی کسب درآمدهای بالا باشید.
به گفته کارشناسان همیشه انجام یک معامله ده هزار دلاری آسانتر از فروش ده کالای هزار یک دلاری است. این موضوع در سیاست نیز مصداق پیدا می کند. وقتی می توانید با همکاری با چند شرکت بزرگ درآمد زیادی کسب کنید، چرا ذره ذره این پول را از افراد مختلف به دست بیاورید؟ از زمانی که دادگاه عالی امکان پنهان کردن امتیازات پرداختی از سوی شما را فراهم می کند، شما حتی می توانید تظاهر کنید که این کمک های مالی مبارزاتی را از خانواده خود دریافت کرده اید.

3.ترس از ورشکستگی و طمع برای چند برابر کردن درآمدها راه حل اساسی برای افزایش میزان فروش است.
پیام جمهوری خواهان در انتخابات امسال ایجاد ترس از فردی سیاهپوست در میان مردم است که با نامی اسلامی سعی در توزیع عادلانه ثروت در میان آنها دارد. در عین حال این حزب در فعالیتهای مبارزاتی خود با دادن وعده ایجاد یک آمریکای متحد و کسب درآمدهای فراوان از راههای آسان و بی زحمت حس زیاده خواهی در مردم را بر می انگیزد.
4.وجوه مشترک با پیشنهادهای رقیب خود را انکار کنید.
 هر گاه می شنوید که یک شرکت کوچک وارد عرصه کاری شما شده است، با خود فکر می کنید که حتما باید مبارزه ای نزدیک با رقیب خود در پیش بگیرید. جمهوری خواهان وعده های پیشنهادی اوباما را بی ارزش جلوه داده و علی رغم مشاهده نوعی گرایشات جمهوری خواهی در ایده های او این کار را ادامه دادند.
5.وعده های بزرگ دهید ولی به همه آنها عمل نکنید.
در هیچ کجا مانند حزب جمهوری خواه حربه قدیمی تعهد به کاهش تعرفه ها برای کسب موفقیت اینقدر واضح از سوی مقامات به کار گرفته نشده است. ایده های جمهوری خواهان مانند کاهش سرمایه شرکتهای خصوصی و وزارت آموزش و پرورش فقط بودجه سالیانه را دو درصد کاهش داده و هدف بزرگ حذف سهم بزرگی از بودجه هشتاد و یک درصدی برنامه های اساسی نظیر امنیت ملی، مراقبتهای پزشکی، درمان و سود وام های بانکی را دست نیافتنی نشان می دهد.
6.در مبارزه با رقبای خود حمیات مشتری از گروه مقابل را سرزنش کنید.
اگر بتوانید مشتری را متقاعد کنید که هدف از مبارزه کنونی انتقاد از حمایت اشتباه آنها از شرکت رقیب در ادوار گذشته است، نیمی از راه موفقیت در عقد قرارداد را رفته اید. در آمریکا نیز جمهوری خواهان با هوشیاری پرداخت هزینه سه میلیارد دلاری تبلیغات حزب دموکرات از وام های ملی را در دوره قبل سرزنش کرده و این نکته را فراموش کردند که در همان دوره ده میلیارد دلار از خزانه ملی صرف تبلیغات برای حزب جمهوری خواه شد.
7.به نقاط قوت رقیب خود حمله کنید.
در مبارزات امسال جمهوری خواهان تلاش کردند تا اوباما را به عنوان یک انسان دست و دلباز جلوه دهند، این در حالی است که بودجه پیشنهادی او در سال 2010 فقط سه درصد رشد داشته و آن نیز به هزینه های دفاعی و تحقیقات درباره انرژی اختصاص می یافت. در مقایسه با او بودجه پیشنهادی رونالد ریگان در سال 1985 یازده درصد و جورج دبلیو بوش در دوره قبلی هجده درصد رشد نسبت به برنامه پیشین را شامل می شد.
8.مسئولیت عواقب کار را بر عهده بگیرید.
با وجود این که سیست جمهوری خواهان حداقل بخشی از عوامل موثر در رکود اقتصادی، دو جنگ پر هزینه، آمار بالای بیکاری، مرگ طبقه متوسط و رشد فراوان فقر در میان مردم را تشکیل می داد، اقدام برای حفظ پشتیبانی حامیان ایجاد کننده این حزب نشان دهنده شجاعت قابل تحسین آنها است.
بی تردید اقدام مهم جمهوری خواهان در عرصه استفاده از تکنیکهای تجارت در حوزه فعالیتهای سیاسی خود در موفقیت آنها نقش عمده ای داشته است. به این ترتیب پیروزی بزرگ آنها در انتخابات امسال امری دور از انتظار نبود و پیش بینی ها از موفقیت آنها حکایت داشت. (ام بی ای نیوز: البته فارغ از جنبه طنز و کنایه ای که این مطلب با آن نگاشته شده است اصول پذیرفته شده بازاریابی به دقت در آن مورد تاکید قرار گرفته است)
ارسال کننده:محمد .دانشجو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد