X
تبلیغات
نماشا
رایتل

چهار عامل مهم برای فروش موفق

جمعه 6 آبان 1390 ساعت 00:10
نویسنده :پیتر.ف.دراکر

1- برآورده کردن نیازهای خریدار
2- این نیازها را باید قبلاً شناخت تا در هنگام مذاکره از آنها استفاده کرد.
 3- سئوالات مناسب، مشاهده، شنیدن موثر از عوامل اساسی و کلیدی تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری به شمار می رود. شما با به دست آوردن این اطلاعات و بالا رفتن آگاهی خود در مورد نیازهای مشتری می توانید فروش خود را افزایش دهید.
4- سئوالات مناسب می تواند باعث بالا رفتن اعتماد مشتری و در نتیجه پیروزی شما در امر فروش شود. به یاد داشته باشید که کسی که سئوالات را مطرح کند کسی است که مذاکره به سمت دلخواه او هدایت می شود.
هیچ کس محصولی را نمی خرد تا زمانی که بقیه مردم آن را نخرند اما این خرید به خاطر چیزی است که آن محصول برای او به ارمغان می آورد
منفعت و سودی که حاصل از خرید یک محصول در نظر مشتری است باید بیش از نکات منفی و ضررهای متصور آن محصول باشد (مادی و غیرمادی)
معنی این جمله این است که محصول شما باید انگیزه های مشتری را برای خرید برآورده کند.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد